loading...
بی آشیونه
حامد نیک نژاد بازدید : 26 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)
 
حالم را پرسیدند ؛ گفتم روبه راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای!!
 
************
    
در سایه دلشکستگی پیر شدم ؛ غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم ؛ تا آمدم آشنای قلبت باشم ؛ گفتی که من از غریبه ها سیر شدم  
  
************
  
باز هم شب شد و و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار
   

************

 

چه اشتباه فاحشی !!! او عشق من بود و من تجربه او

 

************ 

 

تمام حکم های دل در دستم بود ولی باز هم به دستان تو باختند

  

************ 

 

شکستن یک دل چقدر قدرت میخواست که پنداشتی تو قویترین بودی !!!؟

 
************

 

دلم آغوش مى خواد نه مرد نه زن.
خدایا به زمین نمى آیى…؟

 
************

 

اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است و کوچه همان کوچه خانه همان ؛ تنها من کمى مرده ام!

 

************
 

مــگـــر چـنـد بــار بــه دنـیـا آمــده ایـــم
کــه ایــن هــمـه مــی مــیـریـــم !؟

 
************

 

یادت هست فقط میگفتی لب تر کن
لب که هیچ چشمانم را تر کردم ولی باز ترکم کردی.. 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 1,086